مشهورترین مدل‌های کیف‌ در دنیا

کیف دوشی لیزا

بررسی مشهورترین کیف‌های دنیا

همه ما برای خاص و شیک کردن تیپ و استایل خود به کیف و کفش باکیفیت و شیک نیازمندید. مدل‌های کیف‌ فراوانی در دنیا وجود دارد. بیشتر از این مدل‌ها در سطح دنیا معروف هستند و فعالیت می‌کنند. خرید شیک ترین کیف های زنانه، تیپ شما را تضمین می‌کند.
طرح، رنگ و دوخت باکیفیت این کیف‌ها تیپ شما را خاص‌ترجلوه می‌دهد. در ادامه قصد داریم در شاتوت قزوین به معرفی 10 مدل از شیک ‌ترین کیف های زنانه بپردازیم.

شنل ازمشهورترین مدل‌های کیف

شنل نخستین مدل و برند کیفی است که با آن آشنا می‌شویم. طرح‌های شنل در لباس و کیف بسیار معروف و سراسری شده است. کوکو شنل تاسیس کننده این برند است. او از نابغه مد و فشن به شمار می‌رود. شنل، برند خود را با تولید لباس‌های ساده و شیک برای بانوان شروع کرد و دوباره بعد از جنگ جهانی دوم و آغاز کار خود را اعلام کرد و سپس شنل، تولید کیف را نیز به محصولات خود اضافه کرد. تاکنون گران‌ترین کیف‌ها را در برند خود جای داده است. کیف‌هایی با بند زنجیری با دوخت‌های چهار خانه ازمدل‌های خاص و شیک شنل است که الان هم تولید می‌شود و دارای طرفداران زیادی است. این مزیت نشان دهنده برند شنل است.

کیف شنل

کیف های برند GUCCI گوچی

هنگامی که به دنبال محبوب‌ترین مدل‌های کیف‌ هستید به احتما زیاد با نام گوچی در همان اول آشنا خواهید شد. گوچی هم مانند بقیه برند‌هامدل‌هایی را دارا است که تک و خاص است و با نگاهی به آن یاد این برند خواهید افتاد. پارچه های کرم قهوه ای چهار خانه با طرح شیک گوچی بهمراه این برند است. همچنین نوار‌های سبز و قرمز را در طرح‌های اسپرت این برند نظر شما را جلب می‌کند. افزون بر پارچه و نوار دوخته شده به کیف‌ها که خاصیت این برند است، شما مدل‌هایی در این برند خواهید دید که توسط این برند بارها مورد استفاده قرارگرفته شده و حکم لوگوی شرکت را دارد. کیف‌هایی با سگک نعل اسب و یا کیف‌های کوچک با بند زنجیر‌دار و دوخت‌هایی با مدل شیک این برند، ثابت کننده‌برند گوچی هستند. کیف‌های زنجیر دار گوچی تفاوت زیادی با کیف شنل ندارد.

CELINE سلین

معروفیت نام این برند مثل دو برند گفته شده نیست ولی مدل‌ها و طرح‌های آن حتما به چشم خورده است. کیف‌های تولید شده توسط این برند در ابعادهای متفاوتی وجود دارد و تهیه کننده کاملاً قادر به آن است که بتواند طبق نیاز خود مدل مخصوص خود را انتخاب کند. کیف‌های می‌تواند سایز بزرگتری را صاحب شده باشند و در عین حال خاص و شیک مناسب برای مهاجرت یا خانم‌های شاغل همچنان کیف‌های کوچک بسیار شیک برای افرادی که به دنبال کیف‌های مینی هستند، در کل کیف‌های سلین وجود دارد. این مدل در بازه زمانی خیلی کم توجه مشتریان را به خود جلب کرد . این مدل خیلی سریع به نماد برند سلین تبدیل شد.

بالنسیاگا از شیک ترین کیف های زنانه BALENCIAGA

برندی که قرار است در مورد آن معرفی انجام دهیم برند بالنسیاگا است. این برند کیف‌های بسیار خاص و شیکی برای خانم‌ها تولید می‌کنند.
مشتاقان این نام تجاری خیلی زیاد است ازشیک‌ترین و جذاب‌ترین کیف پول‌های زنانه که بدون شک علاقه مندان زیادی را به همراه دارد.
علاوه بر این موضوع‌ها کیف‌های این کمپانی بازه زمانی زیادی را گذرانده است که با سنگ‌های قیمتی و گلدوزی‌های خیلی خاصی سبک‌های بروزی را دربردارد و در رنگ‌های دارای تنوع و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که این مورد گزینه انتخاب بیشتری در اختیار خانم‌ها قرار می‌دهد.
تعداد زیادی از خانم‌ها برای جذابیت‌ترشدن‌ و حفظ تیپ خود از کیف پول و دستبند‌های این مدل استفاده می‌کنند.

فندی (FENDI)

یکی از برند های معروف و یکی از بهترین‌های بازار در بین خانم‌ها بدون شک برند فندی است. این برند از آن مجموع برندهایی است که وقتی در سراسر جهان اسمی یاد می‌شود خیال‌مان در مورد کیفیت و جذابیت کیف فندی تخت می‌شود.
برند فندی یکی از عضو برندهای مختلف این عرصه است که هردر بازه زمانی که با بیان مدل‌ها و کلکسیون‌های جدید و خاص دلیل شگفت‌زدگی مردم‌ می‌شود. البته برند فندی نیز عضو گران قیمت ترین برند‌های دنیا محسوب می‌شود و بهای زیادی را برای مدل‌‌های خود را گزارش می‌دهد.
جمله ی : باید فرهنگ و سلیقه ایتالیایی را در روح تمام مدل‌های خود بکارببریم یکی از شعار‌های مشهور این شرکت می‌باشد که درمدل‌های آن کاملا قابل مشاهده‌ است.

مدل‌های کیف‌ فندی

درسا از شیک ترین مدل‌های کیف‌ زنانه

برندی را که می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم برند درسا است که در میهن گرامی در حال فعالیت می‌باشد . این برند در سال ۱۳۷۰ با ایده تولید محصولات چرمی خلق شد.
درسا ابتدا در کارگاه ۱۵متری مشغول به‌ کارشد با تولید لازمه‌های‌ چرمی مثل کمربند و جاسوئیچی شروع کرد. این برند با کوشش بسیاری و کار مستمر توانستند در سال ۱۳۷۸ کارخانه بسیار مجهز و به وسعت ۲ هزار متر را افتتاح کند.
سپس شرکت درسا آغاز به تولید محصولات متفاونی از جمله کیف، کفش مردانه و زنانه، کیف پول، کمربند، اکسسوری و دیگر محصولات چرمی کرد.

برند Burberry باربری

هر جا بحث از برندهای معروف از کیف و کفش باشد بدون ترید نامی هم از نام تجاری باربری گفته خواهد شد. برند باربری در سال 1856 با انباشته‌ی از اهداف بلندپروازانه تولید شد و توانمند شد که درزمینهٔ تولید انواع کیف زنانه بسیار زیبا و جذاب در جهان معروف شود.
این شرکت در تمام بازه‌ها مشغول به طراحی و تولید کیف‌های جذاب زنانه است و ناگفته نماند که قیمت کیف‌های آن گران است ولی اگر بخواهیم قیمت را نسبت به کیفیت این کیف‌ها بسنجیم باید گفت بسیار منصفانه و ارزان هم هستند. در حال حاضر کیف‌های زنانه باربری گزینه بسیاری از سلبریتی ها و خانم‌های شیک‌پوش است.

کیف مشکی باربری هاریسون

از شیک ترین مدل‌های کیف‌ زنانه LOUIS VUITTON لوییس ویتون

لوییس ویتون یکی از مشهورترین برند‌های کیف در دنیا به شمار می‌رود. این برند آغاز کار خود را با تولید چمدان شروع‌ کرد و بعد از بازه زمانی کوتاهی محصولات کیف متفاوتی به کلکسیون محصولات خود افزود. برند لوییس ویتون یکی از برند‌های شیک در جهان شمرده می‌شود. کارهای تولید شده توسط این برند تعداد بسیار کمی را دارد و برای افراد خاص تولید می‌شود. یکی از نمونه‌های این برند پارچه به کار رفته در دوخت کیف است. پارچه های کرم و قهوه ای که لوگوی ویتون بر روی آن ثبت شده است.

برند Hermes هرمس

این نام برند مشهوریت بیشتری برای معرفی مدل‌های کیف‌ دستی زنانه با مدل‌های دل‌انگیز پیداکرده است. کیف‌های این برند با قیمت مناسب و در توان تهیه تهیه کننده است که می‌تواند با اتنخاب انواع کیف زنانه قیمت مناسب را تهیه کند. همچنین اگر نمی‌توانید برای خرید کیف برند، هزینه زیادی را برجا بگذارید کافی است یکی از کیف‌های فوق‌العاده هرمس را که قیمت‌های متوسطی دارند تهیه کنید.

برند Dior دیور

برند و اسم دیور در میان برندهای معروف محبوبیت زیادی را به دست آورده است. یکی از برند های مشهور مد و فشن که بازه زمانی طولانی مشغول کار شیک ترین کیف های زنانه است این برند می‌باشد. این برند فرانسوی تولید خود را با لباس و اکسسوری و عطر لوکس زنانه و مردانه شروع کرد. مدل‌های ساخته شده در عهده این شرکت نگاه مشتریان مشکل پسند و سخت پسند را به خود جلب کرده است. یکی از سهام داران بزرگ دیور شرکت ال ام هاش است. دیور یکی از پر فروش‌ترین برند‌های زیر مجموعه ال ام‌هاش است.

مدل‌های کیف‌ دیور

سخن پایانی

در شاتوت قزوین سعی کردیم شیک ترین مدل‌های کیف‌  زنانه را برای شما برشماریم که هر کدام از این برندها طرفداران زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب کرده است. اگر قصد خرید کیف و یا خرید کفش را داشته باشید می‌توانید سری به فروشگاه شاتوت قزوین بزنید تا انواع کیف زنانه و کیف های فانتزی زنانه را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

منبع : هنرانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید