هدیه روز معلم چی بخرم؟

روز معلم و گرامیداشت آن

روز 12 اردیبهشت “روز معلم” نامگذاری شده است، معلمان زحمتکش و پر تلاش که برای آموزش و به نوعی تربیت دانش آموزان جامعه وقت بسیاری می گذارند. معلمان دلسوز و مهربانی که برای یادگیری و با سواد شدن فرزندان جامعه تلاش فراوان می کنند. معلم، معمار قلب‌هاست و بذر نور در دل‌ها می‌افشاند برای قدردانی و تجلیل از این مقام، به گونه های مختلف می‌توانید از معلم خود برای این زحمات و تلاش ها قدردانی و تشکر کنید هرچند که معلم را توقع نام و نان نیست؛ یک پیام زیبا، یک شاخه گل و یا نوشتن یک انشا و خرید یک هدیه‌ی یادگاری گزینه های مناسبی برای تشکر کردن از معلم خود به خصوص در روز معلم می باشد. شاتوت قزوین در این پست در نظر دارد چند پیشنهاد برای خرید هدیه روز معلم به شما پیشنهاد کند.

هدیه روز معلم

بهترین راهی که یک شاگرد می‌تواند از معلمش تشکر کند، علاوه بر احترام گذاشتن به او، باید کاری کند که معلم احساس کند که زحماتش نتیجه داده و به بار نشسته؛ این حالت اتفاق نمی‌افتد مگر زمانی که شما به هر آنچه که معلمتان آموخته به خوبی گوش فرا دهید و در راه کسب علم، بسیار تلاش کنید.

با نزیک شدن به روز معلم یکی از دغدغه های دانش آموزان و دانشجویان، انتخاب هدیه مناسب برای روز معلم است. اما معمولا انتخاب هدیه کار دشواری است، الخصوص اگر بخواهید برای فردی مهم، هدیه‌ای خاص انتخاب کنید. معمولاً در روز معلم سه گروه برای معلمان هدیه می‌خرند.

  •  خانواده و دوستان معلم
  •  شاگردان معلم
  • همکاران و مدیران مجموعه‌های آموزشی

در این مقاله چند پیشنهاد برای خرید یک هدیه زیبا در روز معلم را برایتان معرفی می‌کنیم اگر شما یکی از این سه گروه هستید در ادامه همراه ما بمانید.

اگر به دنبال یک کادو مناسب برای روز معلم هستید، باید در نظر داشت که هدف نهایی این کادو، نشان دادن قدردانی شما از زحمات و تلاش‌های معلم عزیزتان است. بنابراین، بهتر است کادو خود را با دقت انتخاب کنید تا به عنوان یک نماد قدردانی و احترام شما نسبت به معلم عزیز شناخته شود.

احترام به معلم

هدیه دادن گل

گل یکی از بهترین هدایایی است که علاوه بر سمبل زیبایی، نشان دهنده احساسات و عواطف انسانی در شرایط مختلف می باشد. گل هم برای هدیه دهنده و هم هدیه گیرنده احساس خوشایندی را به وجود آورده که نشان دهنده علاقه، محبت و صمیمیت در بین طرفین می باشد و زینت بخش و به وجود آورنده شادابی در محافل است. بنابراین هدیه دادن گل در روز معلم، می‌تواند حس محبت شما را به معلمتان انتقال دهد.

اهدای گل برای معلم

کتاب بعنوان هدیه روز معلم

کتاب خوب بهترین هدیه‌ی ممکن برای روز معلم است. اگر بنا باشد از برجسته ترین ویژگی و مزیت کتاب نام ببریم، باید به آگاهی اشاره کرد. هر کتاب باعث افزایش دانش و آگاهی خواننده می شود؛ چیزی که ممکن است تاثیر بسیاری در زندگی او بگذارد یا باعث باز شدن گره مشکلی بشود و یا آرامش خاطری را به او هدیه بدهد. بنابراین هدیه دادن کتاب علاوه براینکه نشان‌دهنده‌ی شخصیت و جایگاه اجتماعی بالای شماست، هدیه ای بدون تاریخ انقضا است و بعد از مصرف تمام نمی‌شود، معمولا کتاب ها سال های سال نگهداری می شوند و خاطرات شما مدت ها در ذهن معلم می ماند.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که شما می‌توانید یادداشت کوتاه شخصی خودتان را در اولین صفحه کتاب برای معلم خود بنویسید تا دستخط شما را به یادگار داشته باشد. بدین ترتیب شما یک هدیه‌ی مادام‌العمر به آموزگار خود تقدیم کرده‌اید.

در ادامه به چند کتاب ارزشمند که می‌توانید بعنوان هدیه به معلم خود بدهید را معرفی خواهیم کرد:

  1. کتاب قرآن یا نهج البلاغه
  2. شاهنامه فردوسی
  3. کتاب پر رمز و راز مثنوی
  4. رباعیات خیام

و کتاب‌های روانشناسی بی‌نظیری که در مورد نحوه‌ی تعلیم و تربیت دانش‌آموزان موجود هستند.

می توانید به همراه کتاب هدیه های دیگری هم تقدیم کنید مثلا بلیط استخر یا سینما را لای کتاب بگذارید.

خرید کیف زنانه، بعنوان هدیه روز معلم

هنگام خرید کیف بعنوان یک هدیه، این امکان وجود دارد که با این اقدام، عمق و اهمیت رابطه خود با فرد دیگر را بیان کنید. این اقدام ساده نه‌تنها یک لحظه خاص ایجاد خواهد کرد، بلکه تأثیرات شگفت‌انگیزی را نیز به همراه خواهد داشت. کادودادن کیف به عنوان یک پیشنهاد بی‌نظیر برای هدیه به خانم‌ معلم‌های جوان می‌تواند بیان کننده سلیقه شما باشد، علاوه‌براین با توجه به قیمت معقولانه‌ای که اکثر کیف‌ها دارند، شما می‌توانید با یک هزینه‌ی نسبتا کم هدیه‌ی زیبایی را به معلم خود بدهید.

اگر علاقه‌مند به کادودادن کیف هستید، مقاله “ایده‌هایی برای خرید کیف بعنوان یک هدیه” را از دست ندهید.

خرید کیف دستی-دوشی برای معلم
خرید کیف دستی-دوشی برای روز معلم
هدیه کیف زنانه برای روز معلم
خرید کیف زنانه برای روز معلم

خرید شال یا روسری

شال‌ها و روسری‌ها یک انتخاب مطمئن و به‌صرفه برای هدیه روز معلم خواهند بود، احتمالا شما هم بیشتر خانم‌ معلمتان را با مقنعه دیده‌اید و دوست دارید بدانید با روسری چطور به نظر می‌آید. بیشتر خانم‌ها عاشق تنوع هستند و دوست دارند در کمد لباس خود روسری‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف داشته باشند‌. می‌توانید متناسب با جوان یا میانسال بودن معلم خود، روسری یا شال مناسبی را خریداری و کادو پیچی کنید.

کیف پول

کیف پول وسیله‌ای است که همه‌ی ما همه روزه به آن نیاز داریم حتی ممکن است در روز 2 یا 3 بار آن را استفاده کنیم بنابراین اگر می‌خواهید به معلم خود کیف پول هدیه دهید، کیفی را انتخاب کنید که جنس خوبی داشته باشد و حدود دو تا سه سال کار کند.

ست خودکار و روان‌نویس

دبیران و استاید باتوجه به اینکه همواره با نوشتن سروکار دارند، از گرفتن هدیه خودکار خوشحال خواهند شد. می‌توانید پک‌های نفیس خودکار و روان‌نویس را در روز معلم برایشان هدیه دهید.

کادو ست خودکار و خونویس برای روز معلم

این موارد نمونه‌هایی از پیشنهادات فروشگاه شاتوت قزوین برای هدیه روز معلم بود. امیدواریم مطالعه‌ی این مطلب برایتان مفید بوده باشد. اگر پیشنهادهای بهتری دارید لطفا با ما و خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید