کیف مناسب افراد قد بلند

کیف مناسب افراد قد بلند

اندام و قد، از فاکتورهای مهمی است که بایستی خانم‌ها قبل از خرید کیف باید به آن توجه کنند. البته برای داشتن یک استایل زیبا و جذاب باید تمام اجزای استایل خود را براساس قد و هیکل خود انتخاب کنند. ، معمولا افراد به دنبال خرید محصولاتی هستند که بتواند ایرادات موجود در اندام‌شان را برطرف کند. خوشبختانه خانم‌های قدبلند راحت‌تر از گروه‌های دیگر می‌توانند کیف مناسب استایل‌شان را پیدا کنند؛ و اکثر خانم‌های قد بلند تصور می‌کنند به دلیل قد بلندی که دارند می‌توانند از هر کیفی که دوست داشته باشند استفاده کنند. اما باید همواره نکاتی را برای خرید “کیف مناسب افراد قد بلند” در نظر داشته باشند. در این مقاله از شاتوت قزوین در نظرداریم به معرفی استایل مناسب افراد لاغر و قد بلند پرداخته و کیفی مناسب برای آن معرفی کنیم، در ادامه همراه ما باشید.

توجه به قد و فرم اندام به هنگام خرید کیف

اگر فرد قدبلندی هستید مشکلی از نظر ارتفاع ندارید؛ پس باید پهنای بدن را با قدتان متناسب کنید. از آنجایی که انتخاب کیف کوچک و کشیده باعث می‌شود تا قدتان بلندتر از چیزی که است دیده شود و این امر به عدم تناسب اندام شما می‌انجامد باید در انتخاب کیف به قد و اندام خود توجه کنید.

کیف زنانه مناسب بلند قدها

این موضوع را در خرید کیف دستی زنانه و یا خرید کیف دوشی زنانه باید مد نظر قرار داده و متناسب با اندام خود، آن را انتخاب کرد. در زیر به معرفی انوع فرم بدن زنان قد بلند  کیف مناسب آن می‌پردازیم:

کیف مناسب افراد قد بلند و لاغر

اگر جز خانم‌هایی هستید که قد بلند و اندام لاغری دارید، باید در پوشیدن لباس‌ها و انتخاب اکسسوری‌هایتان بگونه‌ای باشید که تعادل در ظاهر خود ایجاد کرده وقدبلندتر دیده نشوید، به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از کیف‌های کوچک می‌تواند قدتان را بلندتر نشان دهد. و اگر دارای اندام لاغر باشید این موضوع، نمود بیشتری پیدا خواهدکرد. به همین دلیل توصیه می‌شود، سراغ کیف‌های بزرگ رفته و تا حد ممکن از خرید کیف‌های کوچک، خودداری کنید. اگر به این نکته توجه کنید می‌توانید کیف‌هایی اعم از کوله پشتی، کیف‌های بندی بزرگ و کیف‌های دستی با سایز متوسط به بالا را استفاده کنید.

کیف مناسب افراد قدبلند و لاغر

کیف مناسب بانوان قد بلند با بالاتنه بزرگ

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که قدبلند با بالاتنه بزرگ دارید، در این حالت باید بدانید که برای هماهنگ کردن بالاتنه با پایین‌تنه دقت کافی در انتخاب اکسسوری‌های خود داشته باشید تا شما را خوش اندام نشان دهد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید توصیه می‌شود سراغ کیف‌هایی بروید که دارای بند و یا دسته بلندی باشند. به این ترتیب می‌توانید پهنای پایین تنه را با پهنای بالاتنه متناسب کنید. این امر به برجسته نشان‌دادن پایین‌تنه شما کمک خواهد کرد.

کیف مناسب دختران قد بلند با فرم بدن ساعت شنی

فرم بدن ساعت شنی طرفداران زیادی را داردو بسیاری از خانم‌ها در تلاش هستند تا با انواع ورژش و رژیم غذایی و گاهی با عمل‌های زیبایی صاحب چنین اندامی شوند، اگر شما جز این دسته از خانم‌هایی هستید که فرم ساعت شنی دارید معمولاً قسمت کمر شما باریک و صاحب شانه و باسنی با پهنای تقریباً مساوی هستید، باید خوشحال باشید، زیرا می‌توانید تمامی کیف‌های ضروری بانوان را داشته باشید و به هنگام نیاز، هم از کیف‌های بزرگ و هم از کیف‌های کوچک در انواع مختلف استفاده کنید. در واقع شما صاحب ایده‌آل ترین اندام میان خانم‌ها هستید.

خرید کیف زنانه برای خانم‌های بلند قامت با پایین تنه بزرگ

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که دارای پایین تنه بزرگتری نسبت به بالاتنه هستند یا به اصطلاح فرم بدنتان به صورت مثلثی است، باید کیف‌هایی را انتخاب نمایید که دارای بند کوتاهی بوده و می‌توان آنها را بر روی دوش انداخت. این کیف‌ها به دلیل این که به هنگام استفاده تا خط کمر خواهند بود می‌توانند بربالا تنه شما تاکید داشته و آن‌را بزرگ نشان دهند. ولذا اندام شما به صورت خوش فرم دیده خواهدشد.

انتخاب کیف مناسب افراد قد بلند با فرم بدن ساده

فرم بدن ساده مربوط به بانوانی است که درای برجستگی کمی در بدن‌شان هستند و تمامی قسمت‌ها در یک پهنا است، اگر شما نیز جز این افراد هستید و پهنای باسن و شانه‌های شما کم است. برای انتخاب کیف مناسب کمی دستتان باز است، البته باید به دیگر قسمت‌های اندامتان توجه کنید که تعادل استایل‌تان برهم نخورد.

کیف مناسب افراد با فرم بدنی ساده و قدبلند

بسیار مهم است که هنگام خرید کیف زنانه به فرم بدن خود توجه کنید، اگر قد بلندی دارید باید استایل و اکسسوری‌های خود را بگونه‌ای انتخاب کنید که پهنای بدنتان را با قدتان متناسب کنند، بنابراین از انتخاب کیف‌های بسیار کوچک دوری کنید چراکه استایل‌تان بسیار  غیرعادی نشان خواهد داد.

اگر قد کوتاهی دارید برای داشتن استایل متناسب و زیبا حتما مقاله “معرفی کیف مناسب برای افراد کوتاه قد” را مطالعه بفرمایید. در ادامه چند روش برای اینکه چگونه با پوشیدن لباس‌هایتان کوتاه‌تر دیده شوید را آورده‌ایم.

چگونه قد کوتاه دیده شویم

لباس مناسب باید با هریک از ویژگیهای فردی هر شخص مانند فرم بدن و فرم صورت، وزن و یا قد اشخاص سازگار باشد. چرا که اگر خوب لباس بپوشید، احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت. قد چیزی است که به ژنتیک بستگی دارد و نمیتوان بر روی آن زیاد کار کرد.

  1. پوشیدن لباس‌های سایز بزرگ
  2. استفاده از یک کمربند با رنگ مخالف لباس
  3. پوشیدن شلوار‌های سایز بزرگ مثل مام استایل و مام فیت
  4. پوشیدن دامن‌های بلند و زیر زانو
  5. مدل مو برای افراد قدبلند: داشتن موی فر به کوتاه تر دیده شدن کمک خواهد کرد
  6. پوشیدن کفش بابت، کالج یا اسپورت

چگونه قد کوتاه دیده شویم

کلام آخر

برای خرید کیف مناسب افراد قد بلند، در ابعاد و طرح‌های مختلف، خرید کفش و اکسسوری ویترین فروشگاه شاتوت قزوین را انتخاب کنید و بعد از تصمیم گیری نهایی با زدن چند کلید خریدتان را نهایی کنید و منتظر پستچی باشید. شعار ما در شاتوت رضایت مشتریان عزیزمان است. لطفا اگر تاکنون از این مجموعه خرید کرده‌اید در قسمت نظرات، نظرخود را برای خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید