معرفی کیف مناسب افراد قد کوتاه

کیف مناسب افراد قد کوتاه

کیف مناسب افراد قد کوتاه

انتخاب کیف مناسب برای خانم‌هایی با قد کوتاه می‌تواند تأثیر مهمی در ظاهر و استایل آنها داشته باشد. با توجه به قد کوتاه، انتخاب کیفی که به طور هماهنگ با قامت و اندام آن‌ها باشد و به آنها ظاهری متناسب و الگانت ببخشد، بسیار مهم است. درواقع انتخاب اکسسوری‌های درست از جمله انواع زیورآلات، کیف و کفش می‌تواند به زنان قد کوتاه کمک کند، کشیده‌تر و قدبلندتر دیده شوند و برعکس انتخاب اکسسوری‌ اشتباه باعث کوتاه قد دیده شدن خواهد بود. شاتوت قزوین در این مقاله، به بررسی نکات انتخاب کیف مناسب افراد قد کوتاه، می‌پردازد.

کدام مدل کیف زنانه در دستانتان باشد؟

وقتی می‌خواهید مدل کیف زنانه را انتخاب کنید چند نکته‌ی اساسی را باید در نظر داشته باشید:

  1.  کیف زنانه‌ای را انتخاب کنید که با فرم بدن شما در تضاد باشد. برای مثل اگر توپر هستید، یک کیف زاویه‌دار انتخاب کنید و اگر لاغر اندامید یک کیف گرد دست بگیرید.
  2.  از کیف‌های بسیار بزرگ بپرهیزید، یک کیف با اندازه‌ی متوسط معمولا برای یک خانم قدکوتاه انتخاب شیک و مناسب‌تری است.
  3. اگر اندامتان چاق است، بهتر است از کیف‌های کتابی استفاده کنید.
  4.  کیف خود را طوری دست نگیرید که حجم اضافه‌ای به شما بیافزاید. مثلا اگر بالاتنه‌ی بزرگ‌تری دارید، بهتر است کیف خود را نزدیک پایتان نگه دارید و اگر پایین تنه‌ی شما پر است بهتر است کیف را روی دوش و نزدیک به بالاتنه نگه دارید.
  5. توجه به حجم کیف نیز بسیار مهم است. کیفی با حجم مناسب و کوچک و ظریف‌تر می‌تواند به نظم و تعادل ظاهری استایل شما کمک خواهد کرد.
  6. از کیف‌هایی با جزئیات کوچک و ظریف استفاده کنید تا کیف ظاهر شما را تا حد امکان ساده و زیبا نگه دارد.

کیف مناسب برای افراد کوتاه قد

توجه به اندام هنگام خرید کیف

با توجه به اهمیت خرید کیف مناسب برای استایل زیبا، تولیدکنندگان آنها را به صورت معکوس با نوع بدن بانوان طراحی می‌کنند. به این معنا که برای بانوانی که دارای بدنی باریک و لاغر هستند کیف‌هایی به شکل گرد یا بیضی، طراحی کرده و برای زنانی که چاق بوده و اندامی توپر دارند، کیف‌های چهارگوش در نظر می‌گیرند و برای خانم‌های قد بلند و کشیده، کیف‌های بزرگ طراحی کرده اند.
قبل از انتخاب کیف، بهتر است ابعاد آن را با توجه به اندام خود بررسی کنید.

استایل مناسب افراد قد کوتاه

چند نکته طلایی برای قدبلند دیده شدن: چطور خودمان را بلند کنیم!

  1. پوشیدن لباس هایی با نقش های راه راه عمودی
  2. لباس های با یقه “V” شکل
  3. اگر پای کشیده ای دارید، شلوار های کوتاه بپوشید
  4. از پوشیدن لباس‌های گشاد پرهیز کنید
  5. از کلاه و روسری مناسب افراد قد کوتاه استفاده کنید
  6. از رنگ های تیره و خنثی مانند مشکی، سورمه ای، خاکستری و قهوه ای در شلوار بیشتر بهره گیرید
  7. پیراهن و دامن خود یا بلوز و شلوار خود را یکرنگ انتخاب کنید تا کشیده تر به نظر بیایید
  8. از کفش‌هایی به رنگ خنثی استفاده کنید
  9. بلوز خود را داخل شلوار یا دامن خود بگذارید
  10. از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید
  11. از کمربند باریک در کمر استفاده کنید
  12. از مانتوهای کتی که قد بلندی ندارد استفاده کنید
  13. جواهرات و اکسسوری های ظریف شما را بلندتر نشان می‌دهند.

استایل مناسب افراد کوتاه قد

معرفی کیف برای استایل مناسب افراد قد کوتاه

1. کیف کراس بادی (Crossbody Bag):
کیف کراس بادی یک گزینه عالی برای خانم‌های قد کوتاه است. این کیف‌ها دارای دسته بلندی هستند که می‌توانند روی شانه قرار بگیرند و کیف را بصورت ایستاده در ارتفاع بالا نگه دارند. از آنجایی که کیف کراس بادی از نظر ارتفاع کوتاه است و عرض بزرگ دارد، به نظر می‌رسد که قد شما را بلندتر نشان می‌دهد.

2. کیف توت (Tote Bag):
توت بگ نیز یک گزینه عالی برای کیف مناسب افراد قد کوتاه است. این کیف‌ها دارای عرض بزرگی هستند که به شما اجازه می‌دهند اسناد، لوازم شخصی و اقلام روزمره خود را در آنها بگنجانید. دسته‌های کوتاهی که بر روی آن تعبیه شده‌است این محصولات را برای استفاده به صورت دستی و هم دوشی مناسب می‌کند.

4. کیف سچل (Satchel Bag):
کیف سچل نیز یک گزینه مناسب برای خانم‌های قد کوتاه است. این کیف‌ها معمولاً در ابعاد متوسط، دوخته شده و دسته دار هستند.  می‌توان از آن در مراسمات رسمی استفاده نمود زیرا دسته کوتاهی دارد. مدل ظاهری‌شان نیز، تنوع زیادی دارد که می‌توانید مطابق سلیقه خود، یکی از آنها را انتخاب کنید.

5. کوله پشتی (Backpack):
کوله پشتی نیز یک گزینه عالی برای خانم‌های قد کوتاه است. با استفاده از کوله‌های پشتی، وزن بار را به طور متوازن بین دو شانه توزیع می‌کنید اما اگر از یکی از بند‌های آن استفاده کنید ظاهر شما را می‌تواند قدبلندتر نشان دهد.

معرفی مدل مو برای افراد قد کوتاه

مناسب‌ترین نوع مدل مو افراد با قد کوتاه، موهای کوتاه است. استفاده از مو بلند، کمکی به بلندتر نشان دادن قد نخواهد کرد؛ بلکه باعث به هم خوردن استایل شما خواهد شد.

معرفی کفش مناسب افراد قد کوتاه

درست است که کفش پاشنه بلند باعث بلندقد دیده شدن افراد خواهد شد، اما نمی‌توان این کفش‌ها را به مدت طولانی پوشید. کفش اسپورت برای افراد کوتاه قد یک گزینه بسیار عالی برای استایل‌شان خواهد بود. یک شلوار مام فیت کوتاه نیز در زیباتر شدن این ترکیب نقش موثری خواهد داشت.

در این مقاله به بررسی خرید کیف برای افراد کوتاه قد پرداختیم. به طور کلی بهترین انتخاب برای این خانم‌های قدکوتاه، کیف‌های متوسط و ساده است. اما می توان با توجه به عوامل دیگر همانند فرم بدنی انتخاب بهتری داشت. برای خرید انواع کیف زنانه و انواع کفش با قیمت ارزان وکیفیت عالی می توانید از فروشگاه اینترنتی کیف و کفش شاتوت قزوین دیدن کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید