رنگ سال 1403 را با چه رنگ‌هایی استایل کنیم؟

سال 1403 چه رنگ‌هایی رو باهم بپوشیم؟

همه ساله با نزدیک شدن به شروع سال میلادی جدید، برندهای مشهور و طراحان مطرح پوشاک و همه شیک پوشان در انتظار معرفی رنگ سال هستند. زیرا انتخاب این رنگ می تواند در تعیین ترندهای سال جدید در حوزه مد و لباس بسیار تاثیرگذار باشد. موسسه پنتون با توجه به شرایط و فاکتورهای مختلف یک رنگ را بعنوان رنگ سال معرفی می کند. شاتوت قزوین در این مقاله سعی دارد به معرفی رنگ‌سال 1403 بپردازد و رنگ‌هایی که با این رنگ ست می‌شوند را معرفی نماید.

رنگ سال 1403

رنگ سال 1402 چه رنگیه؟

در اوایل ماه دسامبر 2023، موسسه پنتون رنگ سال 2024 را به نام Peach Fuzz، یا “هلویی مخملی” که تناژی مابین رنگ نارنجی شربت مانند و صورتی ملایم است، نشان دادند.  رنگی که این شرکت به‌عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند، در دنیای مد، دکوراسیون منزل، طراحی محصول و طراحی گرافیک بسیار تاثیرگذار است.

رنگ سال 2024

بیشترین حسی که در این پالت رنگی 2024 وجود دارد حس آزادی است؛ که در آن تنوع رنگ های خاطره انگیز و آشنا وجود دارد. انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال می تواند بهانه خوبی برای ایجاد تغییراتی در ظاهر شما باشد. پنتون در اعلامیه خود بیان می کند “ما در دوره ای زندگی می کنیم که مملو از آشفتگی و جنجال است، Peach Fuzz یک سایه نرم مخملی هلویی است که مهربانی صمیمانه را منتقل می کند.”

حیوان سال 1403

حیوان سال جدید 1403 “اژدها” است یا موجودی افسانه ای که شباهت بسیاری با اژدها دارد.

در بسیاری از افسانه ها،‌ کتاب ها و در ادبیات بسیاری از فرهنگ های کشورهای مختلف از اژدها صحبت شده است. این موجود افسانه ای در بسیاری از فرهنگ ها،‌موجودی عظیم الجثه و نماد قدرت و شجاعت است.

رنگ‌هایی که با رنگ سال ست می‌شوند:

برای داشتن استایلی منحصر به فرد می‌توانید با کنارهم قرار دادن متناسب و گاهی جسورانه رنگ‌ها استایل زیبایی برای خود بسازید. در واقع می‌توانید با کمی جسارت و خلاقیت در ترکیب رنگ ها و چیدمان آن، یک پالت رنگی زیبا برای استایلتان داشته باشید. رنگ سال 1403 با نام هلویی مخملی، رنگی جدید به حساب می آید. در نگاه اول شاید اینگونه به‌نظر آید که استفاده از این رنگ در استایل اندکی چالش برانگیز است. به همین دلیل اینکه بدانید این رنگ خاص و جذاب را با چه رنگ هایی ست کنید از اهمیت بالایی برخوردار است.

 اکسسوری همرنگ، رنگ سال 1403

اگر اطمینان ندارید که استفاده از رنگ سال در تمام اجزای استایل شما، دلنشین خواهد بود می‌توانید از اکسسوری‌هایی به رنگ سال در استایل خود استفاده کنید. برای مثال، همراه داشتن یک کیف دستی زنانه، شال، کفش، انواع دستبند و بند ساعت به رنگ هلویی و … می‌تواند ظاهر سرزنده و جذابی به استایل‌تان دهد.

کیف هلویی و ترکیب آن در استایل زنانه

اما اگر می‌خواهید امسال کمی در استایل‌تان جسورانه عمل کنید در ادامه همراه ما بمانید تا به معرفی چند ترکیب جذاب با رنگ سال بپردازیم:

ترکیب رنگ سال 1403 با سفید

به طور کلی توصیه می شود هر زمان ایده ای برای پوشیدن یک رنگ نداشتید، آن را با رنگ سفید ترکیب کنید چراکه به راحتی با هر رنگی ست می‌شود. انتخاب رنگ سفید انتخاب هوشمندانه ای برای ترکیب با هلویی در استایل شما خواهد بود. می‌توانید با پوشیدن یک دامن به رنگ سال و شومیز سفید یک استایل زیبا و دخترانه داشته باشید که برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها بسیار مناسب پیشنهاد می‌شود. برای تکمیل استایل‌تان می‌توانید از کیف و کفش به رنگ هلویی یا صورتی استفاده کنید.

ترکیب رنگ هلویی با سفید در استایل

ترکیب رنگ سال 1403 با رنگ زرشکی

اگر در کمد لباستان لباسی به رنگ زرشکی دارید که تا بحال نتوانسته‌اید، با رنگ مناسبی استایل کنید، به راحتی می‌تواند رنگ هلویی مخملی را به لباس زرشکی خود برای سال جدید اضافه کنید. این رنگ گرم و دوست داشتنی، جلوه ای زیبا در کنار رنگ سال 2024 پیدا می‌کند. می‌توانید رنگ اکسسوری‌ها را متناسب با لباس‌هایتان انتخاب کنید، اما پیشنهاد می‌کنیم، زیاده روی نکنید. اگر در استایل خود از ترکیب دو رنگ زرشکی و هلویی استفاده کرده‌اید، بهتر است کفش خود را همرنگ یکی از اجزای لباس و کیف را متناسب با رنگ دیگر انتخاب کنید تا در مجموع استایل چشمگیر و زیبایی داشته باشید. طرح، اندازه و سبک کیف‌های زنانه بسیار متنوع است و مدل کیف زنانه رنگ سال متناسب با سلیقه و نیازهای هر فرد می‌توانند متفاوت باشند.

ترکیب رنگ سال 1403 با رنگ زرشکی

ترکیب رنگ هلویی با آبی

رنگ هلویی مخملی با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های آبی ست می‌شود. حتی اگر به رنگ آبی علاقه نداشته باشید، احتمالاً یک شلوار جین آبی را در کمد خود دارید. بنابراین، حالا تنها کافی است یک شومیز، کت یا حتی تی‌شرت با رنگ سال 1403 تهیه کنید. به این ترتیب یک استایل شیک و ترند خواهید داشت. با افزودن آبی روشن به رنگ هلویی، می‌توانید یک استایل دخترانه و شاد داشته باشید. استفاده از رنگ آبی کاربنی همچنین به شما امکان می‌دهد تا یک استایل پر انرژی و متفاوت برای خود بسازید. این ترکیب رنگی نه تنها در استایل روزمره و کژوال، بلکه در مهمانی‌ها نیز می‌تواند برای شما مناسب باشد.

ترکیب آبی و هلویی در استایل

ترکیب رنگ هلویی با رنگ‌های کرم و بژ

به طور کلی، رنگ‌های خانواده قهوه‌ای روشن و بژ، به عنوان رنگ‌های خنثی محسوب می‌شوند. بنابراین، شما می‌توانید به راحتی از آنها در استایل‌های مختلف استفاده کنید. ترکیب رنگ سال 2024 نیز با رنگ کرمی یا قهوه‌ای زیبا و چشم‌نواز خواهد بود. اگر در کمد لباس خود یکی از طیف رنگی بژ را داشته باشید، تردیدی در ست کردن آن با رنگ هلویی نداشته باشید. در این استایل بهتر است تنها یکی از اجزای لباس شما رنگ هلویی داشته باشد.

هلویی با بژ و کرمی

استایل مونوکروم با رنگ سال 1403

اگر اهل ساده پوشی هستید و به دنیای ترندها علاقه دارید، یک استایل مونوکروم با رنگ سال 1403 می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در این استایل همه‌ی آیتم‌ها از یک گروه رنگی هستند؛ اگر مایلید جسارت و سلیقه خاص خود را به رخ بکشید، این استایل می تواند برای شما مناسب باشد. بنابراین اگر لباس‌هایتان سرتاپا متعلق به یک گروه رنگ است، در اصل شما آیتم‌های خود را مونوکروم انتخاب کرده‌اید. همچنین می‌توانید در این استایل از تناژها، سایه‌ها و درجات مختلف یک رنگ اصلی استفاده کنید. هلویی هم یکی از رنگ‌های جذاب برای ساختن استایل مونوکروم است و با توجه به تنوع سایه‌ها و تناژ‌های هلویی ساخت یک استایل جذاب مونوکروم برایتان چندان دشوار نخواهد بود.

استایل مونوکروم با رنگ هلویی

چند ایده استایل با رنگ سال 1403

ایده استایل با رنگ سال 1403

ایده استایل بهاری با رنگ سال 2023

ایده استایل مانتو با رنگ سال 1403

ایده استایل مانتو با رنگ سال 1403

ایده استایل پاییزی با رنگ سال 1403

ایده استایل پاییزی با رنگ سال 1403

ایده استایل زمستانی با رنگ سال 1403

ایده استایل زمستانی با رنگ سال 1403

کلام آخر

رنگ سال به عنوان یک پدیده مهم در دنیای مد و روان‌شناسی انسانها تأثیرات چشمگیری دارد. این مفهوم به عنوان یک ابزار قدرتمند برای انتقال پیام‌های فرهنگی و اجتماعی به کار می‌رود و در کنار آن تأثیرات قابل توجهی بر روحیه و حالت روحی انسانها دارد.  رنگ سال 2024 که چشم اندازی از برگ های پاییزی است، به عنوان یک رنگ گرم و انرژی­‌زا، با انواع رنگ‌های سرد و خنثی ست می شود و رنگ‌های نزدیک به آن نیز رنگ‌هایی مانند نارنجی سوخته، گلبهی و قهوه‌ای است.

در این مطلب، فروشگاه کیف و کفش شاتوت قزوین شما را با انواع ترکیب‌های لباس با رنگ هلویی آشنا کرده‌است. استفاده از رنگ‌های گرم مانند هلویی آجری، قرمز، و نارنجی، می‌تواند روحیۀ افراد را سرزنده و شاداب نگه دارد و امید را در آن‌ها افزایش دهد. بنابراین، اگر دوست دارید زمانی که به هر جمعی وارد می‌شوید، چشم‌های به‌سوی شما بچرخد، حتما از رنگ هلویی در ترکیب لباس‌هایتان بهره بگیرید.

اگر علاقه‌مند به استایل و طراحی مد هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “سبز سلطنتی و دغدغه ست کردن آن در استایل” و “راهنمای ست کردن رنگ سرخابی در استایل” را مطالعه بفرمایید.

لطفا نظرات خود را با ما و خوانندگان این مقاله در میان بگذارید.

منبع: Lizzieinlace

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید