سبز سلطنتی و دغدغۀ ست‌کردن آن در لباس‌ها

راهنمای ست کردن رنگ سبز سلطنتی

برای داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد دانستن چرخه رنگ ها و هارمونی رنگ ها ضروری است. اگر عاشق رنگ سبز سلطنتی هستید و قصد خرید کیف و کفش سبز سلطنتی را دارید تا در استایلتان از آن استفاده کنید حتماً دغدغه ست کردن رنگ سبز سلطنتی با بقیه لباس‌هایتان را دارید. پس با این مقاله همراه فروشگاه شاتوت باشید.
ست‌کردن رنگ در لباس‌ها برای ما مهم است. چون همه دوست داریم خوش‌پوش و شیک به نظر برسیم. اما برای ست‌کردن باید یک سری اصول را بدانیم و به‌خاطر بسپاریم. اگر بدنبال کیف‌های ترند سال هستید مقاله‌ی “زیباترین کیف های ترند سال 1402 (آپدیت اردیبهشت)” را مطالعه کنید.
اگر همیشه از کیف و کفش‌های رنگ خنثی مثل سفید یا مشکی استفاده می‌کنید و از امتحان‌کردن رنگ‌های جدید به‌خاطر ست‌کردن با استایلتان می‌ترسید، توصیه من به شما این است که با خرید کیف و یا خرید کفش سبز سلطنتی استایل جدیدی برای خودتان بسازید. اینکه کیف یا کفش سبز با چی ست می‌شه سؤالاتی هستند که هنگام استفاده از این رنگ از خودمان می‌پرسیم.

برای ست کردن رنگ سبز سلطنتی از چه رنگ‌هایی استفاده کنیم؟

ما برای ست‌کردن با رنگ سبز بی‌نهایت انتخاب متنوعی داریم. این موضوع در درجه اول به سلیقۀ و شناخت ما از چرخه و هارمونی رنگ‌ها بستگی دارد. در این مقاله ابتدا به روان‌شناسی رنگ سبز سلطنتی پرداخته شده است و سپس به بررسی رنگ‌هایی که می‌توان با رنگ سبز سلطنتی در استایل‌مان استفاده کنیم می‌پردازیم.

سبز نماد چیست؟

سبز، یکی از رنگ‌های اصلی و جزو رنگ‌های سرد طبقه‌بندی می‌شود. این رنگ پس از رنگ آبی به‌عنوان دومین رنگ پرطرف‌دار در جهان شناخته می‌شود. سبز یک رنگ کاملاً زمینی است که می‌تواند نشان‌دهنده شروع و رشد جدید، طبیعت، رشد و زندگی، تجدید حیات، پول و ثروت، اعتمادبه‌نفس، همدردی، محبت، خلاقیت، وفاداری باشد همچنین به معنای تجدید و فراوانی است.

رنگ سب سلطنتی

چه افرادی به رنگ سبز علاقه دارند؟

رنگ سبز رنگ طبیعت هست و از ترکیب رنگ آبی و زرد به دست می‌آید. از نظر روانشناسی نیز سبزرا ترکیبی از حس آرامش آبی و خوش بینی رنگ زرد می‌شناسند.

• افرادی که به رنگ سبز علاقه‌مند هستند، بسیار عاطفی هستند و بودن قیدوشرط خود را وقف دوستان و آشنایان می‌کنند. همچنین این افراد عاشق طبیعت هستند. بنابراین ثبات و تعادل در رفتار این افراد دیده می‌شود

• این افراد صلح‌جو هستند و برای برقراری صلح در جهان، حاضرند جان خود را فدا کنند.

علاوه بر اینها رنگ سبز خصوصیات درمانی هم دارد و می‌تواند روی خصوصیات اخلاقی فرد هم تأثیر بگذارد. سبز یکی از رنگ‌های آرامش‌بخش بوده که استرس، اضطراب و افسردگی را درمان کرده. رنگ سبز عضلات بدن را آرام می‌کند، میزان هیستامین خون شما را افزایش داده و منجر به کاهش علائم آلرژی می‌شود. همچنین با بهبود فعالیت مغز، توانایی خواندن و خلاقیت را افزایش می‌دهد.

سبز سلطنتی رنگ زیبایی و با شکوهی است که می‌توانید به‌راحتی با لباس‌هایتان هماهنگ کنید، از جمله رنگ‌هایی که می‌توانید با کیف و کفش سبز سلطنتی هماهنگ کنید سفید، سیاه، سبز، صورتی، زرد، خاکستری و نارنجی است.
در ادامه به اصول ست کردن رنگ ها و بررسی چند استایل زیبا با رنگ سبز سلطنتی می‌پردازیم که هنگام خرید کیف، کفش و یا لباسِ سبز سلطنتی ، خیالتان آسوده باشد.

اصول ست کردن رنگ لباس ها

گاهی اوقات ست کردن رنگ لباس می‌تواند تبدیل به دغدغه‌ای ذهنی برای‌ ما شود. برای این کار یک سری قوانین قطعی وجود دارند که با دانستن آنها، انتخاب بسیار آسان خواهد شد. انتخاب رنگ درست برای لباس می‌تواند جلوه ظاهر شما را به کلی تغییر دهد. اولین قدم برای ست کردن اصولی این است که طبع رنگ رابشناسید. یک ترکیب رنگی زیبا و آسان در لباس میتواند ترکیب رنگ گرم و سرد باشد که به چشم انسان ترکیب خوبی می‌آید. اما نکته ای که باید هنگام ترکیب رنگ‌ها به آن دقت کنید هارمونی رنگ‌ها است، یعنی رنگ‌ها باید به هم بیایند و چشم نواز باشند، همینطور دقت به رنگ پوست به جذاب تر شدن استایل‌تان کمک خواهد کرد.

شاید خواندن مقاله‌ی “اصول ست کردن کیف قرمز با لباس” برایتان جالب باشد.

استایل جذاب برای لباس سبز سلطنتی

همانطور که میدانید رنگ سبز سلطنتی یک رنگ سرد است، پس بهتر است با تناژ های رنگ گرم ترکیب شود. همچنین میتوانید رنگ سبز سلطنتی را با رنگ‌های مکملش ست کنید، رنگ‌های مکمل یکدیگر راکامل می‌نمایند. در صورتیکه دو رنگ مکمل ترکیب شوند رنگ خاکستری بدست خواهد آمد. به‌طور کلی، رنگ‌هایی چون قرمز، مرجانی، بنفش، صورتی، آبی، زرد، نارنجی، قهوه‌ای، بژ و رنگ‌های نود را می‌توان به‌عنوان مکمل ‌های رنگ سبز با آن همراه کرد. و در اکسسوری‌ها یا سایر اجزای لباس از آن‌ها استفاده کرد. ضمن اینکه مانند سایر رنگ‌ها، امکان به کار بردن رنگ‌های سیاه، سفید و خاکستری که از رنگ‌های خنثی به‌حساب می‌آیند نیز یک گزینۀ جذاب هستند.

در ادامه مقاله قصد داریم ترکیب لباس سبز سلطنتی که هم وجهه ی اشرافی و لوکس دارد. و هم سرشار از زیبایی و فروتنی است را با رنگ نود نمایش دهیم. به‌عنوان مثال پوشیدن پیراهن سبز سلطنتی با کیف و کفش رنگ نود.

ترکیب لباس سبز سلطنتی با رنگ نود

ست کردن رنگ سبز سلطنتی با رنگ سفید

اگر کیف یا کفش سبز سلطنتی دارید و به دنبال ست کردن رنگ سبز سلطنتی با رنگ دیگری هستید. پیشنهاد ما به شما ترکیب آن با رنگ سفید است. سفید نه‌تنها یک رنگ بسیار تمیز و ظریف است، بلکه با متعادل‌کردن هر رنگی که با آن ترکیب می‌کنید نیز به‌خوبی کار می‌کند. پوشیدن یک پیراهن یا یک مانتوی کوتاه سفید با کیف و کفش سبز سلطنتی جلوه زیبایی به استایل‌تان میدهد. استفاده از اکسسوری هایی چون گوشواره سبز رنگ نیز تاثیر بسزایی در تکمیل شدن استایلتان خواهد داشت.

خواندن مقاله “معرفی انواع کیف‌ها” را پیشنهاد می‌کنیم

ست کردن رنگ سبز سلطنتی با رنگ سفید

کیف یا کفش سبز سلطنتی با لباس کرمی (ترکیب رنگ سبز سلطنتی با کرمی)

اگر می‌خواهید ترکیب رنگی کم‌رنگ داشته باشید، می‌توانید کرمی و سبز سلطنتی را با هم ترکیب کنید. این ترکیب بسیار دلپذیر است و اشباع متعادلی را برایتان می‌سازد. برای مثال می‌توانید یک مانتو و شلوار کرمی را با کیف و کفش چرم سبزتان هماهنگ کنید. برای تکمیل‌شدن استایلتان می‌توانید از شال سبز هم استفاده کنید.

کیف یا کفش سبز سلطنتی با لباس مشکی (ترکیب رنگ سبز سلطنتی با مشکی)

رنگ سبز و مشکی ترکیب رنگ عالی است این دو رنگ تشریفات و ظرافت را به نمایش می‌گذارد. و استایل شما را متعادل‌تر می‌کند، به‌عنوان‌مثال می‌توانید یک کت‌ودامن مشکی را با کیف و کفش سبز سلطنتی بپوشید، و یک ظاهر عالی برای استایلتان بسازید. داشتن یک اکسسوری با رنگ مشکی هم می‌تواند در کنار کیف چرم سبزتان جلوة بسیار زیبایی خواهد داشت.

ست کردن رنگ سبز سلطنتی با رنگ قهوه‌ای

اگر می‌خواهید با ظاهری خاکی‌تر بروید، می‌توانید با رنگ‌های قهوه‌ای و سبز همراه شوید. این ترکیب بسیار خوب است و بسته به رنگ لباس شما می‌توانید از رنگ روشن و سرگرم‌کننده به پیچیده و بالغ تبدیل شوید. به‌عنوان‌مثال، ترکیب قهوه‌ای و سبز تیره با رنگ زرد، حس شادی و روشنی را با ذره‌ای از طبیعت ایجاد می‌کند.

ست کردن رنگ سبز سلطنتی با رنگ قهوه ای

البته رنگ قهوه‌ای همیشه برای کت و لباس‌ها صدق نمی‌کند، می‌توانید آن را به‌عنوان اکسسوری نیز داشته باشید. ست‌کردن یک لباس قهوه‌ای و کفش سبز استایل بسیار شیکی به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید این رنگ را به‌عنوان کیف یا جواهرات دیگر داشته باشید تا رنگ سبز خود را متعادل کند.

اگر دنبال خرید کفش و یا خرید کیف هستید با خیال راحت در سایت شاتوت قزوین در دنیای کیف و کفش‌های چرم بچرخید و خرید کنید. چون؛ ما در فروشگاه شاتوت قزوین با شعار کیفیت عالی، تنوع بالا و قیمت مناسب در تلاش هستیم تا شما عزیزان خرید راحت و مطمئنی داشته باشید.

منبع: کوکا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید