رنگ کیف شما بازتاب شخصیت شماست!!!

راهنمای انتخاب کیف بر اساس شخصیت فرد

اگر کنجکاو هستید که کیفتان در مورد شما چه می‌گوید، این مقاله را دنبال کنید. در این نوشته به بررسی “شناخت شخصیت افراد از روی کیف” و “شناخت شخصیت خانم‌ها از روی رنگ کیف” آنها می‌پردازیم تا سعی کنیم در خرید کیف و حتی خرید کفش راهنمای شما باشیم.

شخصیت خانم‌ها از روی کیف

ازآنجایی‌که خانم‌ها همیشه کیف‌های زیادی دارند که در جنس‌های مختلف از جمله پلاستیک، چرم یا پنبه است راه‌های زیادی وجود دارد که شخصیت آنها را از روی کیفشان تشخیص دهیم.
معمولاً افرادی که از کیف‌های چرمی استفاده می کنند، مثبت اندیش و در انتظار وقوع اتفاقات خوب هستند. آن ها اعتماد به‌نفس بالایی هم دارند و همیشه دوست دارند شیک و لاکچری بنظر برسند.

کیف‌های دوشی را چه کسانی استفاده می‌کنند؟

اگر از آن دسته از افرادی هستید که از کیف‌های روی شانه یا کیف دوشی استفاده می‌کنید، شخصیت مستقلی دارید و همراه شدن با مد روز برایتان اهمیت چندانی ندارد، اما درعین‌حال برایتان مهم است که خوب و مرتب دیده شوید. از این رو به دتبال خرید کیف دوشی هستید.

کوله‌پشتی

اگر شخصیت ماجراجویی دارید، در آرزوی مسافرت هستید و شور و نشاط فراوان دارید، قطعاً از افرادی هستید که کوله‌پشتی یار همیشگی‌تان است. اجتماعی بودن، دست و دلبازی و محجوب بودن از جمله خصوصیات دیگر شماست و همواره دوست دارید که محبوب به نظر برسید.

کیف‌های ترند و مارک‌دار

به طور معمول انسان به سمت زیبایی گرایش دارد و میل به خواسته و ستایش شدن دارد، اگر شما جز افرادی هستید که علاقه‌مند استفاده از کیف‌های مارک‌دار هستید، در واقع به دنبال اثبات خودتان از دنیای مد هستید و علاقه‌مند به تأثیرگذار بودن بین افراد هستید.

کیف‌های دستی بزرگ

اگر جز افرادی هستید که همواره نگران جاماندن وسایلتان هستید از کیف‌های بزرگ در استایلتان استفاده می‌کنید درواقع با بزرگ انتخاب کردن کیف قصد دارید تمام لوازم مورد نیازتان را در آن جا دهید. این کیف‌ها حالت غیررسمی‌تری دارند و معمولاً برای خرید و گردش و تفریح به کار می‌روند و مخصوصاً در میان جوان‌ترها طرف‌داران بیش‌تری دارد.

کیف مینیمال

اگر از افرادی هستید که کیف‌های بدون دسته مینیمال استفاده می‌کنید، خوش استایل بودن برایتان اهمیت زیادی دارد، از اعتمادبه‌نفس بالایی برخوردارید، به خودتان افتخار می‌کنید و شخصیت مستقلی دارید.

کیف کمری

استفاده از کیف کمری در بین جوانان رایج است، این افراد از جلب‌توجه خوششان می‌آید و نگران نگاه دیگران به خودشان نیستند، معمولاً ذهن خلاقی دارند و به دنبال هیجانات زندگی هستند. دنبال‌کردن ترندها برای این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وقت آن رسیده است که بفهمید رنگ کیف شما در مورد شما چه می‌گوید.

چه رنگ کیفی برای من مناسب است؟

رنگ قرمز

کیف چرم قرمز رومینا

انبوهی از دانش موجود است که رنگ‌های قوی، مانند قرمز، اعتمادبه‌نفس را منتقل می‌کنند. زنانی که مشتاق و جسور هستند و از جلب‌توجه نمی‌ترسند اغلب با رنگ قرمز مرتبط هستند. اگر در زندگی احساس افسردگی و کسالت دارید حتماً از کیف قرمز رنگ استفاده کنید.

رنگ سفید

رنگ سفید نشان‌دهنده قدردانی فرد از شادی‌های ساده زندگی و دنبال زندگی با آرامش است. استفاده از کیف سفید نشان‌دهنده خلاقیت بالای شماست این فکر اشتباه که رنگ سفید فقط مختص عروس است را از ذهنتان دور کنید و گاهی برای مراسم‌ها از کیف سفید استفاده کنید. ایراد بزرگ کیف سفید کثیف شدن آن است، ما در مقاله … روش‌های پاک‌کردن لکه از روی کیف سفید را آموزش داده‌ایم.

رنگ مشکی و قهوه‌ای

جای تعجب نیست که زنان پیچیده دوست دارند لباس مشکی بپوشند، افرادی که از کیف‌های مشکی و قهوه‌ای استفاده می‌کنند معمولاً محتاط و کم‌حرف هستند و سخت با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. البته کیف مشکی جز استایل‌های رسمی و اداری محسوب می‌شود و کیف قهوه‌ای به دلیل شبیه بودن به رنگ چرم طرفدارانی زیادی دارد

رنگ زرد و نارنجی

کسانی که رنگ‌های پرجنب‌وجوش مانند زرد را برای کیفشان انتخاب می‌کنند خلاق‌تر و مبتکرتر هستند. این افراد پرانرژی هستند و این انرژی را به دیگران منتقل می‌کنند. این رنگ مناسب فصل گرم نیز هست. از این رو درخواست برای خرید کیف زرد رنگ در اوایل بهار افزایش می‌یابد.
رنگ نارنجی القاکنندهٔ حس شادی و نشاط است. معمولاً افراد خودساخته و منظم از کیف‌های نارنجی‌رنگ استفاده می‌کنند. افراد کمی هستند که جرئت استفاده از کیف‌های نارنجی‌رنگ را دارند، اما اگر بتوانید کیفتان را با بقیهٔ لباس‌هایتان است کنید، حتماً بسیار جذاب به نظر خواهید رسید.

رنگ سبز و آبی

سبز نماد عشق به طبیعت است، استفاده از کیف سبز رنگ، نشان‌دهندهٔ قابل‌اعتماد بودن شما نیز هست. این رنگ در کاهش استرس شما هم بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
استفاده از کیف آبی، نشانهٔ قدرت است. در بسیاری از مراسم‌های سیاسی و سلطنتی هم از رنگ آبی کاربنی استفاده می‌شود. این رنگ در سال 2009 به‌عنوان نماد قدرت و خلاقیت انتخاب شد. اگر یک مصاحبهٔ شغلی مهم دارید، حتماً از این رنگ استفاده کنید. چرا که آبی حس مسئولیت‌پذیری شما را به مخاطب القا می‌کند. علاوه‌برآن همیشه شنیده‌ایم که رنگ آبی آرامش خاصی دارد که می‌تواند حس خوبی را به اطرافیان القا کند.

رنگ بنفش و صورتی

اما خانم‌هایی که احساس آگاهی و هدف بالاتری دارند رنگ بنفش و سایر رنگ‌های تیره را انتخاب می‌کنند.
معمولاً افرادی که کیف‌هایی با رنگ‌های شاد استفاده می‌کنند، اجتماعی‌تر هستند. رنگ‌هایی مانند صورتی و یاسی نشان‌دهندهٔ این است فرد استفاده‌کننده از آن دارای روابط اجتماعی بالایی است و خیلی زود با شما صمیمی می‌شود. برای مشاهده انواع کیف صورتی روی لینک آن کلیک کنید.

برای ما در شاتوت مهم است که هر یک از مشتریان ما ممکن است یک کیف دستی چرمی پیدا کنند که واقعاً سبک خاص آنها را به تصویر بکشد. ما طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را برای کیف‌های چرمی خود ارائه می‌دهیم، از زرد نرگس روشن تا قرمز، تصوری که کیف دستی شما در مورد استایل شما ایجاد می‌کند به طور قابل‌توجهی تحت‌تأثیر اندازه آن است و ما در شاتوت، کیف‌ها را برای تمام سلایق در اندازه‌های مختلف فراهم کرده‌ایم تا با خیالی آسوده، خریدی مطمئن و آسانی داشته باشید.

منبع : همتاکالج

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید