زیباترین کیف های ترند سال 1402 (آپدیت اردیبهشت)

کیف های ترند 2023

کیف ترند سال 1402

در سال 1402، با وجود تحولاتی که در جهان مد رخ می دهد، کیف ها همچنان به عنوان یکی از مهمترین وسایل جهان مد شناخته می شوند. در ادامه به بررسی زیباترین کیف های ترند سال 1402 خواهیم پرداخت.اگر به دنبال خرید کیف های ترند سال بازار ایران و جهان هستید و در مورد ظاهر خود وسواس زیادی به خرج می‌دهید، در این مقاله ضمن بررسی کلی دنیای فشن، به شما بهترین و جذاب‌ترین محصولاتی که راهی بازار شده‌اند را نیز معرفی خواهیم کرد.
در شاتوت قزوین شما می‌توانید طیف وسیعی از محصولات را بر اساس تنوعی که در نظر گرفته شده است تهیه کرده و از هرکدام از این موارد، برای انتخاب بهتر استفاده کنید. خرید کیف از فروشگاه شاتوت قزوین به شما این امکان را می‌دهد تا بین دنیایی از کیف های با قیمت مناسب، براساس سلیقه‌تان خرید کنید.

شاید خواندن مقاله سبز سلطنتی و دغدغۀ ست‌کردن آن در لباس‌ها به داشتن استایل جذاب برایتان کمک کننده باشد.

کیف ترند سال مرتبط با رنگ، فرم، ابعاد و حجم و صد البته رنج سنی در دسته بندی های وسیعی تقسیم می شود و می تواند خیلی ساده، با یک رنگ شاد و جذاب، طراحی کلاسیک و یا حتی مدلی بدون زیورآلات و یا ترکیبات رنگی طلایی و… باشد. نمی توان هم در مورد آن پیش گویی زیادی انجام داد. کیف ترند سال، بر مبنای بازار اروپا و امریکا انتخاب می شود و اگر قصد خرید آن را دارید، باید بدانید که مدل های دوشی، اسپرت، مجلسی و بند دار و یا روزمره، عموما هرکدام، یک دسته جدا هستند. و اما سوال مهم: کیف طرح جدید یا اعتماد به کلاسیک بودن؟

 

کیف های ترند

خانم ها چه کیف هایی را میخرند؟

همیشه در بازار فروش، گزینه‌های زیادی بر حسب قیمت، ویژگی‌ها و اشکال، خصوصیات ظاهری کیف، مشخصات و همین‌طور طرح‌ها و رنگ‌ها عرضه می‌شوند. بیشتر خانم‌ها ترجیح به خرید کیفی می‌گیرند که در بیشتر شرایط، آن را همراه داشته باشند. برخی نیز دوست دارند کمی متفاوت‌تر از باقی افراد دیده شوند. ازاین‌رو به سراغ رنگ‌های روشن‌تر مثل نارنجی، صورتی و… می‌روند. چیزی که مسلم است این خواهد بود که حساسیت هر خانمی برای خرید کیف زنانه بالا است.

خصوصیات ظاهری کیف به طبع اهمیت زیادی در مورد انتخاب و خرید کیف‌های ترند دارد؛ اما در مقابل فضا و همین‌طور تعداد زیپ‌ها، زیپ‌های بیرونی و … نیز می‌توانند برای خانم‌ها مهم باشد.

کلاسیک بودن منطقی و محافظه‌کارانه است؛ اما در نهایت شما قرار نیست روی خرید خود حساسیت زیادی به خرج دهید، همیشه می‌توانید تابع مد اما درعین‌حال جذاب باشید؛ برای پیروی از این موضوع، رنگ‌های روشن را تحریم نکنید.

کدام طرح کیف ترند گزینه مناسبی است؟

کیف‌های ترند مطابق انتظار با رنگ سال طراحی می‌شوند و عموماً در بین آن‌ها مدل‌های کوچک و فانتزی نیز دیده می‌شود. از طرفی دامنه سلیقه مشتریان ایرانی با جهان متفاوت است. اکثر خانم‌ها ترجیح به خرید کیف مجلسی ترند و مدل‌های روز می‌گیرند که ابعاد کوچک‌تری دارد و همین‌طور دم‌دستی‌تر است. روی این کیف نیز عموماً از طرح‌های طلایی و رنگی استفاده شده.
از یک‌روی دیگر، ترجیح می‌دهند که برای روزمره خود یک کیف بزرگ‌تر خریداری کنند که به‌عنوان کیف آفیس یا کیف محل کار نیز شناخته می‌شود. ثبات رنگی در مورد انتخاب کیف زنانه، یکی از پرتکرارترین مباحثی است که شاید شما هم با آن درگیر باشید و ترجیح به خرید کیف صرفاً مشکی بدهید.

کیف مشکی هافمن

مطمئناً، طراحی یک جنبه قابل‌توجه است. اما هنگام انتخاب یک اکسسوری برای سال‌های آینده، باید عوامل مهمی مانند تطبیق‌پذیری یا وزن را در نظر بگیرید. کیف ایده‌آل شما باید سبک باشد و احتمالاً دارای چندین محفظه باشد. اگر نمی‌خواهید به دنبال کلید یا کیف پول باشید، این جنبه اهمیت زیادی در مورد خرید کیف های ترند سال دارد. اگر کیف شما مجهز به بند شانه باشد، بهتر بوده و می‌توانید با راحتی هرچه‌تمام‌تر، برای مسافت‌های طولانی‌تر پیاده‌روی از آن استفاده کنید.
فارغ از این موضوع، به یاد داشته باشید که طرح‌های کیف زنجیردار، طلایی، رنگی، مدل‌هایی که دارای المان‌های تزئینی و اضافه هستند، عموماً برای طول روز گزینه مناسبی به نظر نمی‌رسند و نمی‌توان روی آن‌ها حساب کرد. اما در مقابل همیشه نسل‌های فانتزی از انواع کیف زنانه کوچک و بزرگ، با تمامی سلایق سازگار نیستند و بهتر است مشتری در بحث خرید آن‌ها، کمی محافظه‌کارانه عمل کند.

کیف با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیشنهاد ما این است که در مورد خرید کیف زنانه امسال خود، کمی خلاقیت به خرج دهید و متفاوت عمل کنید. شرکت‌های تولیدکننده روی جزئیات تمرکز کرده و البته گاهی کیفیت کیف را زیر سوال می‌برند. بخصوص باید در مورد کیف های زنانه چرم، توجه خود را روی موضوع مقاومت ساختاری و بافت بدنه بگذارید. اگر از فوم‌های کم‌کیفیت و درجه چند استفاده شده باشد، پس از مدتی باید با کیف خود خداحافظی کنید.
حساسیت زیاد در بحث خرید کیف و یا کفش، برای همه خانم‌ها از جمله آشناترین ارکان ساخت یک ظاهر جدید است؛ به همین تفسیر، می‌توان گفت که آن‌ها از سایت‌های اینترنتی، فروشگاه‌های شهر و محل زندگی‌شان کمک می‌گیرند تا در نهایت به چیزی که در ذهنشان دارند برسند؛ مطلوب و آینده‌نگر بودن طرح کیف‌ها، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها در سال 2023 میلادی است.
در میان لیست بلند و بالا از تنوع کیف ترند امسال، به سراغ سایزهای بزرگ خواهیم رفت که در مدل‌های:

  • زنجیردار

کیف چرم طوسی خورشید

  • حصیری

کیف حصیری زنانه

  •  انواع کیف های زنانه بافتنی

کیف زنانه بافتنی

  • کیف های کوچک با تزئینات جذاب و طلایی

کیف های پاسپورتی کادیز

بیشترین فروش را کسب کرده‌اند. استفاده از المان‌های ساده و درعین‌حال جذاب و رنگی، بخش مهمی از بازار کشورمان را تشکیل داده است. اگر قصد خرید کیف مطابق مد روز را دارید، باید به این مسئله دقت کنید. که کیف‌ها در هر طراحی، بر اساس یک استایل طراحی شده‌اند.
اگر تیپ شما رسمی است، کیف های کوچک با تزئینات خیلی ساده بهترین هستند.
اگر نیاز به خرید کیف مجلسی دارید، می‌توانید روی مدل‌هایی با طلایی‌های رویی حساب کنید. رنگ‌های صورتی و کرم با یک ترکیب تند از طلایی و یا نقره، دقیقاً همان چیزی است. که می‌تواند توجه شما را در لیست کیف های ترند سال جلب کند.
کیف مجلسی

در ادامه به بررسی چند مدل کیف ترند سال 2023 خواهیم پرداخت:

1. کیف های چرمی مات
کیف های چرمی مات یکی از ترندهای برجسته در سال ۲۰۲۳ هستند. این کیف ها ظاهری خاص و اشرافی دارند. علاوه بر ظاهر زیبا، این کیف ها بسیار کاربردی بوده و می توانند به عنوان کیف دستی یا یک کیف شانه ای مورد استفاده قرار گیرند.

کیف چرم مات بهناز
2. کیف های بافتی
کیف های بافتی نیز که در سال ۲۰۲۳ جز ترندهای خاص هستند در استایل شما تحول شگرفی ایجاد خواهند کرد. این کیف ها از جنس مواد بافتی ساخته شده اند، بسیار سبک و دارای ظاهری بسیار زیبا و خاص هستند. بهتراست از کیف های بافت بصورت کیف دوشی و در فصول سرد سال استفاده شود.

3. کیف های با فرم هندسی
ترندِ برجسته دیگر از کیف‌ها در سال ۲۰۲۳، کیف‌های با فرم هندسی هستند. این کیف ها با فرم های خاص و با شخصیتی که دارند ظاهری بسیار زیبا و جذاب به استایل‌تان می بخشند. علاوه بر ظاهر زیبا، این کیف ها بسیار کاربردی هستند و می توانند به عنوان یک کیف دستی یا یک کیف شانه ای استفاده شوند.

کیف هایی با فرم هندسی

4. کیف های با رنگ های شاد
کیف های با رنگ های شاد نیز یکی از ترندهای برجسته در سال ۲۰۲۳ هستند. این کیف ها با استفاده از رنگ های شاد و جذاب ساخته می شوند و با استفاده از آنها ظاهری بسیار زیبا و جذاب در استایل‌تان خلق خواهید کرد. کیف های رنگی را می‌توانید با لباس‌های سفید یا رنگ نود ست کنید و بهترین گزینه برای بهار و تابستان خواهد بود.

کیف ترند 2023

کیف ترند امسال چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین موضوعی که باید در انتخاب و بررسی کیف های ترند سال به آن حساس باشید «درخشش» است. وقتی به سراغ کمد لباس‌های خود می‌روید. همیشه از ست دورنگ استفاده کنید. می‌توانید با ساده‌ترین و جذاب‌ترین طرح موردنیاز، ایده‌پردازی‌هایی بی‌نظیر را در مورد خرید کیف زنانه و کیف دخترانه داشته باشید. از یاد نبرید که بهره‌گیری از مش فلزی، بدلیجات و پولک‌ها نیز امروزه بخشی از این گستره بازار را تشکیل می‌دهد.
سبک و راحت‌تر از همیشه
چرم یک ماده عالی برای کیف است؛ زیرا به‌خوبی با ظاهر شماست می‌شود. چرم نیز با گذشت سال‌ها بهبود می‌یابد. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید روی کیفی سرمایه‌گذاری کنید که بتواند برای مدت طولانی شما را همراهی کند، هیچ‌چیز بهتر از چرم نیست. مواد باکیفیت یک رکن مهم در مورد خرید طرح‌های جدید کیف زنانه خواهد بود.
حتی پس از گذشت چند سال، کیف چرم شما درست مانند یک نوشیدنی خودش را حفظ می‌کند و می‌توان گفت که به همین راحتی دمده نمی‌شود.

برای مشاهده ی مدل های جدید نوروزی وارد فروشگاه شاتوت قزوین شوید.

ادامه در مقاله ی دوم

منابع : whowhatwear و ریفینری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید