معرفی انواع کیف های زمستانی

کیف زمستانی کرمی

در زمستان چه کیفی را با استایلم ست کنم؟

اگر دغدغه ی انتخاب کیف برای استایل زمستانی‌تان را دارید با این مقاله همراه باشید.در این مقاله میخواهیم در مورد انواع کیف های مناسب زمستان و جدید ترین مدل های زمستان و پاییز امسال اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم.
طراحان استایل در زمستان، با تولید کیف های مناسب این فصل شما را با مدل های تازه ای از کیف آشنا میکنند.
اگر شما در گروه خانم هایی هستید که استایل‌تان را متناسب با هر فصل تغییر میدهید به شما تبریک میگوییم اما اگر فقط با انتخاب یک کیف قهوه ای یا مشکی روزهای سرد و گرم سال را فقط با آن سپری میکنید در این صورت کمی کج سلیقگی به خرج داده اید. بهتر است کیف را مثل همه بخش های مختلف کفش، لباس و .. که متناسب با مد روز تغییر میدهید، عوض کنید و با همراه شدن با مد روز یک قدم به خوش استایل شدن خودتان ندیک شوید.
با استایل های زمستانه جذاب تر از همیشه دیده شوید.
داشتن یک ظاهر جذاب همیشه برای خانم ها مهم بوده است و برای اینکه به این هدف برسند از تمامی ترفند ها استفاده میکنند. مثل همراه شدن با ترند ها و تبعیت از استایل متناسب فصل.با این حال در برخی از فصل های سال مانند زمستان باید از الگو های خاصی استفاده کرد.
لباس هایی مانند هودی و کاپشن و کلاه های پشمی برای ایجاد استایل های زمستانی به کار می روند و در بقیه زمان های سال هیچ کاربردی ندارند.
انواع کیف های مناسب زمستان

کیف زمستانی سایز بزرگ

ترندی که میخواهیم در موردش صحبت کنیم، کیف های سایز بزرگ هستند. برای خانم هایی که همیشه در حال سفر ها و ماموریت های کاری هستند این سبک کیف بسیار مناسب است زیرا جادار بوده و تمامی لوازم را به خوبی در خود جای می‌دهد و چندین کیف دستی را از زندگی روزمره شما حذف میکند. بنابراین معمولا در صف اول خرید و انتخاب اول خانم های شیک پوش هستند.

کیف سایز بزرگ

کیف هایی با بند کوتاه

همانطور که آمار نشان میدهد ترند این کیف ها با بند کوتاه از بقیه ترند ها بالاتراست بسیاری از خانم ها کیف های دسته کوتاه را که با یک بند بلند همراه هستند را دوست دارند، به این دلیل که خیلی سریع میتوان با این کیف ها استایل جدیدی طراحی کرد. فرقی نمیکند چه در حال رفتن به ماموریت باشید یا به محل کار، داشتن چنین کیفی میتواند به شما حس خوبی دهد.
این کیف های زنانه با لباس هایی که ابریشمی هستند بسیار زیبا و شیک میشوند از این کیف ها بیشتر برای مهمانی های شب استفاده می شود و همچنین میتوان با پیراهن ها ست کرد.

کیف زمستانی کاپشنی

آیا در زمستان امسال چندین مهمانی دعوت هستید؟ ما ترند جدیدی را به شما معرفی میکنیم. تا در مهمانی ها و مراسمات شیک ظاهر شوید.
جدید ترین ترند زمستان 2023 کیف های کاپشنی هستند. با پوشش نرم و دوخت منظم، زیبایی فوق العاده ای به استایلتان خواهد داد.

کیف کاپشنی

کیف هایی با بافت پوست حیوانات

کیف دستی پوست مار اولین و یکی از مهم ترین اکسسوری هایی اســت که افراد خوش سلیقه و متخصصین مد به آن توجه مي کنند. و استفاده این کیف در زمستان با یک بارانی چرم به زیباتر شدن استایلتان کمک خواهد کرد.در نتیجه انتخاب یک کیف با جنس مرغوب و دارای ظاهری شیک مي تواند توجه دیگران را نسبت به شما جلب کند.
کیف هایی شبیه به پوست تمساح مانند پوست اژدها و پوست ماری، بسیار زیبا و شیک به نظر می رسند. آنها شبیه به بافت های برجسته گران قیمت هستند. این کیف های طرح دار چرم در فصل زمستان بسیار پر طرفدار هستند و افراد زیادی در زمستان از این مدل کیف ها استفاده میکنند.

کیف های مربعی و دایره ای

کیف های مربعی و دایره ای شکل، بخشی دیگر از مد پاییز و زمستان امسال هستند. که طراحان مختلف در سال های اخیر به تولید آنها پرداخته اند. کیف هایی شبیه به جعبه با دسته های کوتاه که بهتر است برای دورهمی ها از این نوع کیف ها استفاده کنید چرا که استایل متنوع و جذابی به استایل شما خواهند بخشید. یادتان باشد که اگر میخواهید کیف هایی با دسته های کوتاه و مربعی شکل را انتخاب کنید. بهتر است که وسایل ریز و درشت زیادی را همراه نداشته باشید.

کیف مربعی

کیف دوشی

به طور کلی استفاده کردن از کیف هایی که دست ها در ان دخالتی ندارند، بخشی ازمدل فصل زمستان هستند.
اگر میخواهید از این نوع کیف ها بخرید، حتما این کار را بکنید چون این کیف ها کیف هایی راحت و کاربردی هستند. برخی از طراحال معتقدند که دست شما باید رها و آزاد باشد و حتما نباید برای کیف، دسته ای وجود داشته باشد.

بازگشت مدل کیف دوره گردها به نام hobo

به سبک کیف های دهه 90 میلادی برگشته ایم. کیف های نرم hobo به خاطر همه کاره بودنش در حال افزایش هستند، ما این مدل کیف ها را خیلی دوست دارید و جای تعجب ندارد که سبک کیف های شلخته و شل دوباره برگشته اند.
در واقع کیف هوبو، کیف سبک و بزرگی است که متناسب با نیاز های شما به راحتی بر روی شانه می نشیند و شما تقریبا میتوانید با هر لباسی آن را ست کنید.

کیف زمستان خزدار

کیف های دستی خزدار برای زمستان همیشه اولین و بهترین انتخاب هستند. علاوه بر این هرگز از مد نمی افتد بلکه به قدری زیبا و جذاب هستند که به تنهایی میتوانند استایلتان را جذاب و چشمگیر کنند. در ساخت این کیف ها معمولا از خز های بلند و با کیفیت استفاده میشود که زیبایی آن‌را چندین برابر میکند. استفاده از یک بارانی چرم کوتاه و بوت ساق بلند با یک کیف پاسپورتی خزدار استایل جذابی را بریتان رقم خواهد زد.
کیف را با لباس هایتان تطبیق دهید

کیف خزدار خرگوشی
در نگاه اول هماهنگی عجیبی است که کیف شما با لباس هایتان یکسان باشد تا همین اواخر برخی افراد گفته اند که کیف شما باید با کفشاتان هماهنگ باشد، اما امسال نظر طراحان تغییر کرده است و به این نتیجه رسیده اند که امسال کیف ها با لباس هماهنگ و ست باشند.

برای ما در شاتوت قزوین مهم است که هر یک از مشتریان ما ممکن است یک کیف دستی پیدا کنند که واقعاً سبک خاص آنها را به تصویر بکشد. ما طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح های زمستانی را برای کیف های خود ارائه می دهیم. ما در فروشگاه شاتوت قزوین، کیف ها را برای تمام سلایق در اندازه های مختلف فراهم کرده ایم تا با خیالی آسوده، خریدی مطمئن و آسانی داشته باشید. از سایت شاتوت دیدن فرمایید.

منبع: بیتوته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید