بهترین ترکیب رنگ برای استایل بهاری

استایل بهاری

استایل بهاریتو بزن!

اگر قصد انتخاب استایل بهاری زنانه و دخترانه شیک برای سال نو و پیش و رو را دارید، در ادامه گزینه‌هایی را که این روزها ترند بازار هستند را به شما معرفی خواهیم کرد. عموماً چنین سبک‌هایی، با ترکیب رنگ‌های متنوع‌تر انتخاب می‌شوند.  با این مقاله همراه ما باشید. در شاتوت قزوین شما می‌توانید طیف وسیعی از محصولات را بر اساس تنوعی که در نظر گرفته شده است تهیه کرده و از هرکدام از این موارد، برای انتخاب بهتر کیف و کفش خود استفاده کنید.

ترکیب رنگ زرد و سفید، همیشه یک برگ برنده است؛ اما ما در مواردی مشابه، پیشنهاد می‌کنیم که برای خانم‌ها، یک تفاوت کلی نیز در سبک و سیاق در نظر گرفته شود و مشابه مدل زیر، می‌توان از صندل‌های جذاب، با کیف‌های سفید، بدون طرح‌ها و المان‌های اضافه، پیراهن سفید، کتی زرد و یک شال با رنگ‌های تناژ بالا و خنثی استفاده کرد. البته که در هنگام انتخاب دیزاین لباس بهاری زنانه خود، به رنگ مو و پوست هم دقت کنید.

استایل بهاری

استایل بهاری دخترانه

پیشنهاد کلی در مورد انتخاب استایل بهاری برای خانم‌ها این است که تعادل رعایت شود، رنگ‌های زرد، تناژهای قرمز، ترکیب رنگ‌های زرد و بنفش، درصورتی‌که المان‌های فشن در آن‌ها به‌خوبی رعایت شود، می‌توانند انتخاب خوبی باشند. البته که همیشه باید مراقب تغییرات دمایی، گرم و سردشدن هوا و سلامتی خودتان هم باشید.
استایل بهاری دخترانه در سال 1402، بستگی به مد و فشن آن زمان داشته و ممکن است با استایل بهاری دخترانه سال‌های دیگر متفاوت باشد. اما در کل، برای استایل بهاری دخترانه می‌توانید به چند نکته توجه کنید:

رنگ‌های روشن و پاستلی مانند صورتی، آبی آسمانی، زرد مایل‌به‌سبز و… از جمله رنگ‌های پرطرف‌دار برای استفاده در این استایل هستند.
لباس‌های شلواری، شلوارک و شلوار پاره‌شده (جین) با تیشرت‌های راحت و شلواری با لباس یا تونیک می‌توانند بهترین انتخاب‌ها برای استایل بهاری باشند.
استفاده از کفش‌های راحت و اسپرت نیز در این استایل متداول است. اما اگر می‌خواهید استایلی شیک‌تر و با کلاسیک‌تری داشته باشید، می‌توانید از صندل‌های راحت و گاهی اوقات کفش‌های با تاپ باز نیز استفاده کنید.
جا دارد به کیف‌های کوچک و شیک هم اشاره کنیم. انتخاب کیف‌هایی با طرح‌های شیک و رنگی، می‌تواند جزء مهمی از استایل بهاری شما باشد.

حتما بخوانید  : زیباترین کیف‌های ترند سال

استایل بهاری دخترانه

این یکی از جذاب‌ترین استایل‌هایی است که در سال 2023 بیشتر موردتوجه قرار گرفته است؛ از طرفی انتخاب کیف‌هایی با دیزاین ساده‌تر، اما با استفاده از رنگ‌های خاص مانند زرد، می‌تواند ایده خوبی باشد. ضمن این که انتخاب استایل بهاری دخترانه یا زنانه بر اساس رنگ سال 1402 که قرمز پرشین است هم بسیار خلاقانه خواهد بود.

استایل بهاری اسپرت

یکی دیگر از استایل‌های شاخص بهاری که برای خانم‌ها مناسب است، استفاده از تم رنگ نارنجی، در کنار سایر ترکیب‌های رنگی خنثی خواهد بود؛ همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، سعی شده که این ست بهاری، با کیف، شال و کفش هماهنگ شود. ضروری است که رنگ پوشش اصلی شما تیره، خاکستری، بژ و یا ترکیبات مشابه باشد.

استایل بهاری

گزینه دیگری که در لیست استایل بهاری اسپرت قرار می‌گیرد؛ مشابه تم زیر، با بهره‌گیری از دو المان صورتی و روشن در یک استایل جین جذاب است که خانم‌ها می‌توانند به شکل ویژه‌ای از آن در بهار و حتی تابستان استفاده کنند. با خرید کیف و کفش صورتی میتوانید جلوه ی زیبایی به استایلتان دهید.

پیشنهاد کلی ما این است که از جلیقه و شلوار جین روشن‌تر استفاده شود؛ معمولاً رنگ‌های تیره در استایل بهاری دخترانه، گزینه منطقی نخواهند بود.
لباس‌های لایه‌ای: هوا در بهار می‌تواند تغییر کند، از گرم به سرد یا از خشک به بارانی. برای اینکه به‌سرعت و به‌آسانی به تغییرات هوا وضعیت دهید، می‌توانید لباس‌های لایه‌ای را پوشیده و به‌آسانی یک‌لایه برداشته یا حجم البسه خود را کم‌تر کنید.

استایل بهاری

راهنمای انتخاب استایل بهاری شیک

فراتر از تمامی این تفاسیر و استایل‌های شیک و مدرنی که در سال 2023 موردتوجه قرار گرفته‌اند. اگر خیلی با رنگ صورتی موافق نیستید، می‌توانید ترکیب را کمی تغییر دهید یا کیف را حداقل به شکلی که در تصویر بالا می‌بینید فراموش کنید.
اگر هم خیلی برای شما کیف در استایل بهاری مهم است، رنگ‌های سفید و ساده، همسان‌سازی و ست آن با کفش‌هایی که فرم بزرگ‌تری دارند. انتخابی خلاقانه خواهد بود. البته چیزی که به‌عنوان نمونه استایل بهاری در تصویر پایین می‌بینید، بیشتر مناسب آب‌وهوای گرم و متعادل خواهد بود. در این صورت حس خوبی از سبک فشن خود در بهار می‌گیرید.
در بهار، هوا هنوز گرم نشده است، اما با گرم‌شدن خورشید، هوا می‌تواند کم‌کم برای یک پیاده‌روی آزاردهنده شود. بنابراین، لباس‌های راحت و خنک، مانند شلوارک‌ها، شومیز‌ها و لباس‌های نازک، برای استایل زنانه بهاری مناسب هستند.استایل بهاری

رعایت نکات استایل بهاری، می‌تواند هم حس خوبی به شما بدهد. و هم مطابق مد روز، شما را همسان با سبکی کند که در طول یک سال و در یک‌فصل خاص ترند شده است. در تصویر بالا، بهره‌گیری از همسان‌سازی رنگ سفید و سبز، به‌عنوان استایل بهاری شیک، خلاقانه است. کتونی‌های اسپرت، با طرح‌های ساده و سفید، لژهای کوچک و محدود، شلوار، مانتو و شال سفید و یک کیف سبز و پیراهن به هر سبکی با رنگ سبز، می‌تواند یک انتخاب خلاقانه باشد.
الگوها و طرح‌ها: طرح‌های گل و پتال بهاری بسیار شناخته شده هستند و در طراحی لباس‌ها، کیف‌ها و پوشاک دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرند. همچنین، الگوهایی مانند خطوط، نقاط و مربعات نیز برای لباس‌های بهاری مناسب هستند.

اگر دنبال خرید کیف و یا کفش هستید. با خیال راحت به سایت شاتوت قزوین سر بزنید و تنوع کیف و کفشها رو  ببینید و انتخاب کنید چون:
ما در فروشگاه شاتوت قزوین با شعار کیفیت عالی، تنوع بالا و قیمت مناسب در تلاش هستیم. تا شما عزیزان خرید راحت و مطمئنی داشته باشید.

منبع: ویکی‌گردی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید